środa, 22 stycznia 2014

#4 Recenzja gry Icy Tower 2

      Witajcie! Zgodnie z życzeniem Konwalii551, dziś zrecenzuję grę Icy Tower 2. Przepraszam, że ten post nie pojawił się wczoraj. Niestety, mój internet nie działał.

Opis
      Zapewne pamiętacie kultową grę na komputer - Icy Tower. Polegała na tym, aby wskoczyć na jak najwyższe piętro wieży. Naszą postacią był śmieszny ludek z czapką na głowie. Teraz, tę grę przeniesiono na platformę Android. Na swój tablet lub smartfon możecie pobrać także inne wersje Icy Tower m.in. właśnie Icy Tower 2.
      Zauważyłem, że Icy Tower 2 różni się od wersji klasycznej. Jest dodanych dużo nowości np. inne piętra. Podczas skakania zbieramy coinsy oraz tak zwane Ice Cube, z których wypadają ciekawe nagrody. Spodobała mi się możliwość zmiany wyglądu postaci. Naszemu ludkowi, możemy kupić np. spodnie, bluzkę i czapkę. W sklepie pozyskamy też liczne ulepszenia, które ułatwią nam grę. Oczywiście im wyżej wskoczymy tym będzie trudniej. Dlatego autorzy wprowadzili opcję "save me". Kiedy spadniemy mamy możliwość zapłacenia 5000 monet, aby się uratować i grać dalej. Myślę, że jest to przydatna opcja, szczególnie jeżeli chcemy pobić rekord.

Moja opinia
      Kiedy pobrałem tę grę bardzo mi się spodobała. Od razu przypomniały mi się dawne czasy, gdy grałem w nią na komputerze. W Icy Tower 2 najbardziej podoba mi się możliwość kupowania różnych ulepszeń i możliwość zmiany wyglądu postaci. Ogólnie gra jest bardzo ciekawa. Na początku nie sądziłem, że tak mi się spodoba. Mam nadzieję, że co jakiś czas będą pojawiać się aktualizacje, aby gra się nie znudziła.

Na razie nie mam większych zastrzeżeń do tej gry więc daję ocenę 5/5 gwiazdek.

Icy Tower 2 można oczywiście bezpłatnie pobrać w sklepie Google Play.

A Wy jak oceniacie tę grę? Piszcie w komentarzach :) Napisaliście już sporo propozycji na dalsze recenzje, lecz możecie pisać dalej :) Będę starał się aby recenzje były trochę dłuższe :) Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Dzięki ci za ten post. Ja też oceniam 5/5. Twój blog jest super i przyjemnie się go czyta. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na bloga ;]
    Miło, że ktoś o tym pisze, bo to przydatne ;D
    Powodzenia ;]
    Zapraszam do mnie : http://czlowiek-ktory-sie-nie-narodzil.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń